سردی عشقم
























عشقولانه های ادی و مری ژون

وبی در مورد عشقولانه های دوتا کفتر عاشق بنام مری ژژژژژونم وادی جوووووون

سلام بچه ها

 

این عشق من چن روزه ک بام سرده

 

نمدونم چش شده

 

اخه میگ خوب میشم

 

من ک بجون مری دق کردم

 

خ برام سخته ک همه زندگیم بام سرد باشه والله

 

جونمو بش میدم عاشقشم میمیرم براش

 

الهی من بمیرم و اون سالم باشه

 

خخخخخخخخخیلی دوسش دارم

 

بله اخه اون نفسمه

 

خب سرتونودرد نیارم

 

ایشا...ک خوب بشه عچقم

 

اگ همینجور ادامه پیدا کنه

 

بخداقسم میمیرم از غصه

 

ولی مریم جون

 

 مری جون خ دوست دارم

 



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت17:10---6 مهر 1391
خوب این چیزا پیش میاد یه دفه میشه که آدم حوصله نداره یا شاید عصبانی هست ولی از عشق به هم دیگه کم نمیشه

مری جوووون
ساعت16:38---5 مهر 1391
الهی فدات بشم من خدانکنه عشقم منم خ دوست دارم دیه سردنیسم قربونت برم من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:,ساعت 14:31 توسط ادی و مری ژون| |

Design By : Mihantheme